mandag den 25. juni 2012

Uge 25

Min uge 25 bød på lidt kreatid og hygge helt for mig selv, og jeg nåede at få lavet en stak herrekort



Et lo til Udfordring C ved TSC - der er brugt blå og grøn maling, 3 brads i bunden af billede og fugle-stempel. Jeg tog inspiration i de sarte farver gul, grøn og blå.



Det sidste lo er lavet bare fordi....det er ikke til nogen udfordring eller konkurrence, men fordi jeg trængte til bare at scrappe - alligevel har jeg fået nogle ting fra månedslisten krydset af ved dette lo, men den liste er jo bare for sjov :-)


Og så er jeg begyndt på mit nye arbejde - jeg har en ultra god mavefornemmelse med jobbet og er slet ikke i tvivl om at det er der jeg gerne vil være - og jeg er lidt overrasket over mig selv, for hende den generte pige har faktisk næsten ikke vist sig...ingen mavepine eller noget, så føler bare at THIS IS IT!!!

Rigtig god krea hygge derude i blogland :-)



.



.

3 kommentarer:

Vranda sagde ...

Hvor er det dejligt at høre, at du trives på din nye arbejdsplads... Og så samtidig have tid til scrap, det må tyde på god trivsel... Smiler... Er vild med luftballonen på dit kort

ingejc sagde ...

Super smukke kort du har lavet. Er bare vild med dine luftballoner. Rart at du er glad for dit nye arbejde.

Thanni sagde ...

Hvor er det godt at høre at du har fundet en arbejdsplads hvor du er godt tilpas :)
Skønne kort og LO'er du har lavet - og jeg kan nu også godt lide den månedsliste til at krydse af på, selvom den mest er for sjov ;)