onsdag den 20. juni 2012

Weekend scrap

Wee - fik scrappet i weekenden, selvom jeg godt nok var temmelig træt og lo'erne endte med at være lavet over flere omgange.

Her vil jeg vise det lo jeg har lavet til TSC udfordring D - min filefolder er billedet/bagved billedet.



Dagen idag skal bruges på en sidste detalje på et andet lo, og så ellers i kreahulen - glæder mig rigtig meget og man kan næsten heller ikke tage sig til andet, når man render med en snotnæse - så nu har jeg fundet bolcherne frem og der er the på kanden, og om lidt hedder det bare kreatid :-)

Rigtig god dag til jer alle.




.

.

4 kommentarer:

Vranda sagde ...

Rigtig lækkert lo og godt drenget papir. God fornøjelse i krea hulen og god bedring

ingejc sagde ...

Rigtig lækkert LO du har lavet

Thanni sagde ...

Super fedt drenge layout - og go' idé med billedet som filefolder.
God bedring og god "arbejdslyst" i Kreahulen ;)

@lfie sagde ...

Et super dejligt drenge lo. Lyder ok med snot, hvis man har en krea hule ;-)