mandag den 30. juli 2012

Crisscross-kort

Ahhh....efter en ikke mindre end fantastisk ferie, er jeg nu hjemme i kreahulen igen, og trængte virkelig til bare at nørde med lidt papir - det kom der dette kort ud af.



Kortet er et crisscross-kort, og er mit bidrag til månedens kort ved TSC
Der er brugt hjørnepunch på kortet inden i, sort embossingpulver til teksten, og de tre gentagelser er blomsterstemplet.

Iaften kommer vist til at gå med at få skrevet lidt ned om vores ferie, så jeg kan huske det, når jeg engang skal scrappe de mange billeder :-)

Rigtig god tordens-aften derude.



.




.

4 kommentarer:

ingejc sagde ...

Rigtig lækkert og gennemført kort.

Thanni sagde ...

Smukt og enkelt kort! Jeg har kun nået at få lavet et layout til udfordringerne på TSC - så det kan kun blive bedre i august måned ;)

Ifversen sagde ...

Det er så fint!

Dortesjs sagde ...

super fint kort