søndag den 15. juli 2012

Ferietid

Som overskriften antyder, så har jeg ferie! Om det er tiltrængt kan vel diskuteres, da jeg jo egentlig kun har været på mit nye arbejde i 3 uger, men synes godt nok der har været knald på i de 3 uger, for der har godt nok været meget at skulle lære. Rent mentalt er jeg nok klar på lidt ro i alle de mange nye inputs.

Jeg har ikke haft den overdrevne energi til at være kreativ, men lidt er det da blevet til, og lidt har også ret.

Det første lo, tog mig en god uges tid at lave - det er lavet over flere omgange, hvor man lige have 15 min her og 15 min der.

Lo'et er over månedens skitse ved TSC




Det andet lo, er lavet i aftes og er "bare fordi" - jeg trængte til at scrappe, men havde temmelig svært ved at komme igang, og som det jo plejer, så kommer tingene jo fint når man først tager sig sammen og sætter sig ved kreabordet.



Begge Lo's er lavet med papir fra Juni måneds kits fra Studio Calico - men synes faktisk at meget af det papir der nu er tilbage i pakken, passer mere til pige-lo's så tænker at jeg lader dem ligge til når jeg går i gang med nogle flere BOM-lo's (Book Of Me)

På privatfronten går tingene sin vante gang....der er jo arbejde, madlavning, børn og tøjvask at tage sig af/til, men forsøger at prioritere træningen lidt højere igen...kan mærke at det giver meget energi, bare det at tage beslutningen og ansvaret. Kostmæssigt er det sat i bero - nu er der ferie, og jeg gider ikke i denne ferie gå og tælle kalorier...det kan jeg gøre når ferien er ovre, men så skal de dælme dutme også tælles!

Og så ser jeg frem til en skøn ferie med min familie, og så småt også de scrap arrangementer der kommer i efteråret :-)

Solskins-sommer-hilsner herfra.


.



.

Ingen kommentarer: