tirsdag den 28. august 2012

Opsamling!

 Okay....det der arbejde, som jo ellers er skønt at have, og dejligt at komme ud iblandt en masse forskellige mennesker....der tager altså godt nok meget af ens fritid, og "overskudsmor" her har jo valgt sin prioritering hvad angår hus, familie og scrap, hvilket bare betyder at der ikke er så meget plads til det der krea tid.....men men fem min her og fem min der, så når jeg ski at få lidt fra hånden alligevel.
 
Det første jeg vil vise idag er et kort til min kære mormor, der lige har rundet de 80 år og hun er bare så frisk!
 
 
Kortet er et total lift fra et kort jeg så på pinterest, og jeg kunne slet ikke stå for det. Det er egentlig et meget enkelt kort, men med de rette papirer osv, får det pludselig en masse fine detaljer. Tænker om jeg måske skal have skaffet mig sådan et fint tekst-stempel!?
 
 
Vi har rendt en del i byen på det sidste, både til familietamtam, men også nogle kæreste aftener, og der skal ikke mange aftener ud af huset i løbet af en uge, før man ikke kan nå at indhente alt det andet - derfor så jeg virkelig frem til sidste weekend....ingen planer....ingen besøg....ingen aftaler....bare familiehygge og hvad vi ellers lige fandt på. Personligt forsøgte jeg at komme i kreahulen om aftenen, og da jeg så endelig sad der, tja så var jeg blank...alt den inspiration jeg havde gået og suget til mig de sidste par uger var bare væk...hmmm....hvad gør man så?? Tjo man finder en udfordring og starter der.
 
Her er det kortudfordringen til TSC der fik mig
igang: Jeg har brugt farven gul, en borderpunch, en ugle, og så er kortet i 15*15 cm.
 
 
Sjovt nok var jeg i starten af min "kort-karriere" helt vild med 15*15 formatet, men synes det er blevet svært at arbejde med og foretrækker nu et alm. kort format 10*13 tror jeg det måler...ca!
 
Efter at have fået taget lidt hul på scrapposen, fortsatte jeg med månedens lo skitse også fra TSC
 
 
 
Jeg har brugt papirer og pynt fra Studio Calico pakkerne....og kan se at jeg bliver nødt til at scrappe noget mere, for jeg har faktisk en hel pakke jeg ikke har taget hul på endnu, og det er jo slet ikke godt! Tænker nemlig lidt, at hvis jeg har noget der ikke er taget hul på inden conventions, så må jeg jo have nok, og dermed heller ikke "behov" for at købe mere nyt....og jeg tror ski ikke jeg kan tage til convention og ikke måtte bruge penge....må prioritere anderledes de næste par uger.
 
Rigtig god the-drikker-aftens-hygge herfra
 
 
 
.
 
 
 
.
 

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Uha kender godt det der med der ikke er tid nok :-) men godt du kom igang igen. Og det er nogle super fine kort og et lækkert LO. Kan du have en god aften.

Thanni sagde ...

Jepz - det dér arbejde tager alt for meget af fritiden ;)
Super fine ting du alligevel har fået lavet trods anglende tid :)