torsdag den 27. september 2012

Sommeren er slut....

Nu er sommeren slut, og vi er godt inde i efteråret, med regn og rusk de sidste par dage - men det er nu en årstid som er super hyggelig - så er det jo tid til at tænde stearinlys, til at slubre kaffe og the, til at sidde og papirnørde, uden den dårlige samvittighed.
 
Og det allerbedste er scrap arrangementerne som jo bare står på række og venter på at vi papirtosser kommer og nørder - for mit vedkommende var sæsonens første arrangement Kort & Scrap i Aalborg.
 
Det var 2. gang Betina åbnede dørene for os og butikkerne, og ligesom første gang var det jo en dag med masser af hygge, og inspiration - jeg er sikker på at der nok skal blive skabt nogle gode traditioner i Betinas arrangement.
 
Sædvanen tro er der jo også forskellige konkurrencer, og jeg vil lige vise jer mit bidrag til skitsekonkurrencen
 
 
 
Jeg har brugt papir og pynt fra Echo Parks This and That Charming -serien. Er helt tosset med farverne som for mit er afdæmpede, men stadig med masser af liv - komboen af det gule, grønne og brune giver bare sådan en glad stemning.
 
Den sidste uge er gået med en masse andet krea papirleg, men desværre er det noget jeg lige må vente et par dage med at dele med jer....
 
 
På glædeligt efterårs-varme-hygge gensyn
 
 
 
.
 
 
.
 
 

2 kommentarer:

ingejc sagde ...

Skønt LO du har lavet med lækre farver

Linda sagde ...

Sikke et fint LO, ja... det er det gode vide den mørke tid, Når man skal finde det positive frem. Det giver mere tid til arrangementer og tid til at scrappe hjemme :-)