søndag den 14. oktober 2012

kort-tid

Der er gået kort i den her!
 
Var jo til convention i Middelfart for første gange sidste weekend, og det var jo helt vildt fantastisk og overvældende - tænk sig at tiden kunne gå så hurtigt. Der var jo masser af mennesker at snakke med, og butikker der skulle handles i, så selve det at få lavet noget kreativt, var måske ikke så højt prioriteret, men fik da alligevel lavet dette minikort.
 


Det kan godt ske at det er mig der er håbløst bagefter, men minikort er total nyt i min verden - så Sabina lave nogle til Kort og Scrap i Aalborg, og synes det var så søde, masser af fine små detaljer, men stadig enkle - og en fin måde at få brugt de små papirrester på.

Papiret er en rest fra Crate, der er brugt Washi tape, stemplet er fra Studio Calico og stemplet med Archival Ink (fantastisk Ink, der giver super skarpe kanter!)

På The Scrap cat,  er månedens udfordringer godt igang, og her er mine bidrag til kort-udfordringerne


Var gået i gang med kortet ovenfor, da jeg kom til at læse reglerne igennem igen, og måtte jo lige huske at der skulle noget orange på - heldigvis havde jeg en gammel udstansning liggende.....tror faktisk det er en jeg har fået fra Linda (scrapper.dk) i sin tid som ny scrapper!

Og her mit 2. bidrag - som jeg er vildt glad for! Elsker mit hjemme-tegnede spøgelse, og kom jo lige i tanke om at jeg havde øjne til at ligge et eller andet sted...heldigt at jeg så også kunne finde dem.


 
Rigtig skønne søndags-efterårs-hygge hilsner herfra.
 
 
 
.
 
 
 
.

3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hvor er det nogen skønne kort - og især da det nederste med det lille spøgelse :)

ingejc sagde ...

Hvor er det bare skønne kort. er også vild med spøgelset. Fortsat god søndag.

Dortesjs sagde ...

ihh rigtig efterårs kort