søndag den 28. oktober 2012

Monster og en stor dreng

Da jeg gik i kreahulen den anden dag, fandt jeg under en hurtig oprydning de minikort jeg har lavet i min ferie - havde faktisk helt glemt dem, så skyndte mig at få taget et billede af dem.
 
 
 
Jeg er blevet lidt glad for de minikort og tænker at der skal produceres flere af dem til kortkassen - jeg skal bare lære at få lidt mere pynt og detalje på, men det er jo bare noget jeg må øve mig i så.
 
Jeg er en stor fan af Pinterest og henter rigtig megen inspiration her - den anden da så jeg et lo, hvor der var brugt noget bestemt papir, som jeg selv havde liggende, men ikke lige kunnet få taget hul på, og så var den der bare - skyndte mig at få scrappet et lo, med papiret dog drejere jeg "skitsen" engang, så det passede mere til mit billede.
 
 
Alle materialerne er fra månedspakkerne fra Studio Calico - jeg er meget i tvivl om den månedspakke....altså elsker stemplerne, og en stor del af pynten, og faktisk også mange af papirerne, men alligevel er det som om der mangler et eller andet, eller som om det ikke er helt rigtigt, så er lidt i tvivl om jeg skal fortsætte mit abonnement eller ej.......tænker at mange af papirerne ville være geniale til pige-lo's, men nu er jeg lige som den eneste af det køn i denne familie, og jeg har ikke god til billeder af mig selv....hmmm....tror bare jeg tænker lidt over det endnu.
 
 
Rigtig god efterårs-søndag derude.
 
 
..
 
 
 
.

3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hvor er de søde dine minikort - og jeg synes bestemt ikke det gør noget at de er enkle...tværtimod :)
Jaa Pinterest er en go' ting ..og en tidsrøver af format :D, og skønt layout du har lavet med det besværlige papir, sådan går det somme tider når man lige flader over den rigtige inspiration :)

ingejc sagde ...

Skønne minikort og lækkert LO du har fået lavet. Pinterest en en god inspirationskilde.

Massør uddannelse sagde ...

WoW... jeg er vildt imponeret over din kreativitet og søde motiver...

Jeg prøver selv at få tid til at få malet lidt... jeg har en udstilling på Jysk Fysiologisk Massage Institut men det bliver til for lidt for tiden.

Måske disse kort kunne blive en ny hobby for mig. Jeg elsker at sætte farver, nostalgi og hygge sammen...

1000 tak for inspirationen.