søndag den 14. oktober 2012

Washi-tape

På Scrapsisters er der for nyligt blevet afholdt kursus i washi tape - vi har lært hvad washitape er og fået en masse inspiration til brug af washi tape. Jeg har egentlig holdt mig lidt fra washi fordi jeg manglede at kunne se det smarte i tapen, men efter kurset  må jeg indrømme at det kribler i fingrene for at få mere tape at lege med.
 
Jeg har i forbindelse med kurset fået lavet dette kort til en af udfordringerne - de gule strimler er washi tape - og jeg er blevet helt glad for detaljen med klipsen, den er blevet brugt på flere ting siden.
 
 
 
 
Washitape er også begyndt at blive tænkt mere med på mine los, men desværre kan jeg ikke umiddelbart vise det/dem endnu - de mangler lige de sidste detaljer, men tapen er der :-)
 
 
 
 
 
 
 
.
 
.

Ingen kommentarer: