søndag den 30. december 2012

Julehalløj på SS

Hvor er det bare så skønt at have juleferie, og tid til at være kreativ - især når der er så mange fine udfordringer rundt omkring.

Fx. på Scrapsisters hvor der er julehalløj, og som altid har Heidi og teamet fundet på nogle super friske opgaver. Jeg har valgt dem ud der umiddelbart fangede mig mest.

Her et kort i hvid, guld, grå og pink, og med sort stempel - er lidt i tvivl om det var ok, men vil alligevel vise kortet.


Til afstemningsopgaven har jeg lavet dette lo med Felix - billedet er det samme, bare i farver og i S/H. Papirer har jeg haft længe men ikke rigtig kunnet tage hul på - nu lykkedes det og jeg er blevet meget glad for resultatet.



Det sidste lo, er et billede af Felix og hans oldefar, fra en fødselsdag i sommers. Jeg er helt vild med billedet og valgte at få det printet i stort og lave et super lo. Her synes jeg det passede rigtig godt med masser af tandhjul (spellbinders købt ved Scrapper.dk) og et par viserer, der illustrerer tid, og det helt fine bånd imellem oldefar og oldebarn!


Dette er kun et lille udpluk af min kreative juleferie - men der kommer garanteret meget mere imorgen.



.

1 kommentar:

Ifversen sagde ...

Skønne bidrag :-)