onsdag den 9. januar 2013

PL uge 1

Jeg er hoppet med på Project Life - et project hvor man dokumenter sin hverdag igennem et helt år. Nogen gør det dagligt, andre månedligt, og jeg forsøger mig med ugentlig.

Her er min uge 1




Der er ikke spækket med billeder, synes stadig det er meget svært at huske at få taget billeder, og så at finde på hvad motiverne skal være, for jeg tror at vi langt hen af vejen i vores familie, har en fast rutine igennem hele ugen, for at vi alle kan nå det vi gerne vil. Men det er en start og jeg er sikker på at jeg nok skal få godt styr på det. 

Er du også med på pl-bølgen?


4 kommentarer:

Thanni sagde ...

Fine sider du har fået lavet for uge 1 :)

Mio sagde ...

Dejlige sider du har lavet i din PL : )

Anne Thormose sagde ...

Flotte sider, du har lavet.

Vores hverdag er også temmelig forudsigelig. Men alligevel er der masser af ting at tage billeder af og ikke mindst skrive om - f.eks. hvordan tandbørstningen foregår, hvilke fjernsynsprogramme I ser, postkassen fyldt med reklamer, entreen fyldt med sko, børnenes legekammerater og fritidsintresser m.m.

Anne Bente sagde ...

de er total flotte, synes mine er sååå rodede-
knusss